fredag 15. juli 2011

Harry Potter and the Deathly Hallows Part Two

Jeg har gledet meg lenge til å se siste del av Harry Potter filmene, og selvom det ikke var Colosseum jeg hadde billetter til så var det hvertfall på premierekvelden.

Filmen var veldig bra, jeg er glad regissøren har latt den være litt mørk og dramatisk. Det er mange vakre og flotte bilder i filmen, og utrolig bra visuelle effekter. Det er en drage i begynnelsen av filmen som ser heeelt ekte ut! 
Jeg likte allikevel den forrige filmen best. Det er mye som skjer i denne filmen, og det er spennende, men den mangler litt av det følsomme som er i de andre. Mer av vennskapet mellom Ron og Harry f.eks. Filmen er veldig tro mot boken, både i handling og replikker, det er bra gjort. 

Litt rart at siste filmen er kommet og at det nå er over, på kino hvertfall. Men vi kan alltid kose oss med filmene og bøkene hjemme.

 




 
Harry Potter 3D briller!
Med min trofaste HP partner



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar