lørdag 23. oktober 2010

Jeg vil på teater!

Jeg leste om Karsten Alnæs' sitt stykke Trollbyen i A-magasinet forrige uke, det var en lang artikkel om hvordan Oslo var i gamle dager. Jeg har lyst til å se stykket, og der har skuespillerne på seg tidsriktige kostymer. Ikke som da jeg og mamma skulle se et Ibsen stykke og så hadde de på seg olabukser. Jeg skjønner jo at det er bra med nytolkninger men en gang i blant har jeg lyst til å bli dratt tilbake til en annen tid. Fikk aldri sett Fanny og Alexander på Nathionaltheatret, og det hadde jeg såå lyst til å se. Jeg elsker filmen!
Billettene til Trollbyen koster 390kr per person, jeg kunne fått til halv pris hadde jeg vært student, men denne høsten er jeg ikke det lenger. Kunne vi ikke hatt sånn som i andre land, at det er rabatter for "unge", ikke bare studenter..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar